Home Sweet Home Alone Recenzii de filme: repornirea de Crăciun dezamăgește

Home Sweet Home Alone , reboot-ul serialului clasic de comedie de Crăciun, a primit cărbune în ciorap sub forma unei serii de recenzii negative. Alone AcasăFenomenulînceput în 1990cu filmul lui Chris Columbus încearcă Macaulay Culkin Kevin McCallister, un copil suburbancare este lăsat accidental acasătimpul vacanțeiCrăciunfamiliei sale și trebuie să utilizeze o varietate de capcane improvizate pentru aapăra casa lui dintro pereche de spărgătorii cunoscuți sub numele de Bandiții Ude. Aceeași echipă s-a reunit în 1992 pentru Home Alone 2și, deși distribuția și echipa originală au părăsit seria în acel moment, a fost urmată de teatrul Home Alone 3în 1997 (cu o tânără Scarlett Johansson) și filmele TV. Home Alone 4: Taking Back the House în 2002 și  Home Alone: ​​The Holiday Heist în 2012.

Home Sweet Home Alone , care încearcă să reînvie bunăvoința lăsată de duo-ul inițial de filme, debutează pe Disney+ mâine, 12 noiembrie 2021. Filmul a fost condus de  scenaristul Borat Dan Mazer, dintr-un scenariu  al membrului ansamblului SNL  Mikey Day și scriitor de personal Streeter Seidell. Membrii distribuției SNL  Kenan Thompson și Chris Parnell sunt, de asemenea, în distribuție, alături de Aisling Bea, Pete Holmes, Ally Maki și Timothy Simons. Preluând rolul lui Max Mercer este copilul actor Archie Yates, care a fost văzut anterior în  Jojo Rabbit . Bandiții cu care se va confrunta sunt jucați de Ellie Kemper și Catastrophe de la  Unbreakable Kimmy Schmidteste Rob Delaney. Filmul va include, de asemenea, un cameo de la Devin Ratray din filmul original Home Alone, reluând rolul lui Buzz McCallister.

Din păcate, se pare că Disney+ nu a atins aurul sărbătorilor cu  Home Sweet Home Alone . Recenziile sunt covârșitoare de negative, lăsând filmul la un scor de 40% pentru Rotten Tomatoes cu doar o zi înainte de premieră. Recenziile pozitive ale filmului laudă că va distra copiii, dar fanii  francizei Home Alone vor vedea probabil profituri în scădere majoră. De asemenea, ei și-au exprimat în mare măsură dezgustul că cuplul de hoți din centrul filmului formează miezul emoțional al poveștii, ceea ce face extrem de neplăcut să-i vezi bătuți de farsele acestui nou copil. Consultați mai jos citatele din recenzii selectate:

David Crow,  Den of Geek

Cu toate acestea, urâțenia unică despre cinismul lui Home Sweet Home Alone este că nici măcar nu este nostalgie făcută deosebit de bine. Disney lansează covorul roșu atunci când își exploatează propriile seifuri pentru a le reface clasice animate sau când valorifică o investiție de 4 miliarde de dolari în Lucasfilm. Dar Home Sweet Home Alone joacă ca o gândire ulterioară care a fost creionată pe o foaie de calcul undeva - un proiect care va începe cu fanfara Fox, ca și cum ar fi tâlharul de morminte care chicotește despre mormântul pe care îl năvălește, dar apoi are ineptitudinea pură sau jena liniștită de a nu de asemenea, în partea de sus a filmului, maiestuoasa partitură a lui John Williams Home Alone. Nu, acel pic de exploatare vine mai târziu. Atunci nu mai ajută.

Kate Erbland,  IndieWire

Cea mai mare parte a acestei ciudățeni este inclusă chiar în premisa de bază a filmului, care îndrăznește să întrebe: și dacă copilul nostru curajos ar fi un fel de prost? Și dacă tâlharii noștri nebuni ar avea de fapt un motiv întemeiat pentru a comite crime? Și ce se întâmplă dacă această comedie potrivită pentru familii ar include glume despre trecutul în carouri al lui OJ Simpson? Ceea ce urmează este un amestec neuniform, cea mai prost planificată masă de vacanță, în timp ce „Home Sweet Home Alone” încearcă să echilibreze protagoniști și antagoniști, băieți buni și răi, umor pentru adulți și chestii pentru copii, toate acoperite cu o mulțime de clipuri la prima vedere. film.

Matt Fowler,  IGN

Violența marca înregistrată a francizei este cea care face filmul deosebit de ciudat. Desigur, nu poți avea un film Singur acasă fără un al treilea act plin de bătăi bufonoase, dar aici se joacă ca o expoziție înfiorătoare. De exemplu, pe cât de mult se bucură copiii mici de filmele pline de prostii, mizerie și calamități, cum se simt despre oamenii cărora li se blochează să fie incendiați? Sau având dinții tăiați? Să nu citesc prea profund Home Sweet Home Alone, deoarece originalul prezenta și un copil bogat care își apăra McMansion, dar zgomotul de fundal al războiului de clasă de aici face ca să nu vrei să-i vezi pe Jeff și Pam, știi, să-și ia coastele. rupt, sau pierde, um, pielea.

Courtney Howard, Varietate

„Home Sweet Home Alone” ia tot ce a iubit publicul despre originalul regizat de Chris Columbus și scris de John Hughes și le întoarce. Sentimentalismul de sărbători, amestecat cu violența slapstick, lovește diferit atunci când realizatorii de film nu numai că schimbă rolurile protagonistului empatic și ale antagoniștilor nenorociți, dar adoptă și o abordare ambelor părți pentru a înrădăcina interesul. În timp ce aceasta ar putea părea o modalitate ingenioasă de a revigora o franciză de lungă durată, în care un copil se confruntă cu spărgători nebunești, această ofertă Disney Plus nu reușește înnebunitor să se sprijine asupra aspectelor pe care caută atât de disperat și ambițios să le schimbe. Războială, de-a dreptul neglijent și stânjenitor de neamuzant, această repornire a caracteristicii memorate nu are bucurie de sărbători.

Amy Nicholson,  The New York Times

Această nivelare a mizei morale dezvăluie că scenariul lui Mikey Day și Streeter Seidell este destinat nostalgiștilor, nu copiilor. Este greu de imaginat vreun elev de școală chicotind la un alergător despre proliferarea laptelui alternativ la magazinul alimentar, chiar și cu scorul de suflat disperat de capricios. Și când săgețile (și kettlebellele și momelile de pescuit) încep să zboare, adulții sunt cei care învață o lecție despre sensul familiei. Revelația emoțională a lui Max are loc în mod misterios în afara ecranului, la jumătatea filmului, la câteva minute după ce se îmbracă ca Scarface și inhalează frișcă.

Un lucru de remarcat este că nu toate recenziile pentru film au fost încă agregate. Este probabil să fie încă mai mulți critici care intervin pe parcursul săptămânii, iar scorul se va ajusta pentru a reflecta acest lucru. La fel, dacă rămâne la 40%, va fi totuși un film cu rating mai mare decât orice alt  film Home Alone după prima intrare. Chiar și  Home Alone 2 a obținut un clasament destul de putred la 34%.

Publicul probabil știe deja dacă va viziona sau nu  Home Sweet Home Alone . Puterea de durată a clasicului original va fi probabil o mare atracție pentru abonații Disney+, indiferent de opiniile criticilor. De asemenea, este cu siguranță cel mai îndrăgit film din franciză din anii 90, așa că noutatea de a vedea din nou un buget mai mare  Home Alone poate susține interesul multor fani.

Sursa: Diverse (vezi link-urile de mai sus)

Brendan Fraser detaliază incidentul bizar de George Of The Jungle Monkey Brendan Fraser detaliază incidentul bizar de George Of The Jungle Monkey

Brendan Fraser detaliază un incident bizar al maimuței George of the Jungle, în care o maimuță Capucchin a devenit puțin prea iritată pe platoul de filmare.